sobota, 1 listopada 2014

0. Prolog

 Przeczytałeś/aś? SKOMENTUJ! :) 



Hałas policyjnych syren brzęczał w uszach nastolatka. Obraz pobliskiego jeziora i plaży rozmywał się przed jego zaczerwionymi, brązowymi tęczówkami. Jedyne co widział to pojedyncze, czarne plamki, które od czasu do czasu łączyły się w jakiś wzór. Nie panował już nad żadnymi emocjami. Czuł kłujące łzy pod powiekami, ale powtarzał sobie, że nie może z nimi przegrać. Przecież jeszcze nic nie było przesądzone. To mógł być tylko fałszywy alarm.
Kilka postaci w mundurach mignęło mu przed nosem, kierując się na stary most, który ledwo trzymał się na drewnianych belkach. Do niedawna to miejsce przynosiło mu ukojenie. Pojawiał się tutaj, by się zrelaksować, by zapomnieć o problemach. Tamtego dnia stało się czymś przeklętym. Zaczęło przypominać o wydarzeniach tak tragicznych, że siłą próbował wyrzucić je z pamięci. Na marne. Każda próba, zawsze kończyła się kolejną, gorzką porażką.
Nagle poczuł zawroty głowy. Gardło szatyna ścisnęło się, jakby strach, który towarzyszył mu przez całą drogę tutaj, przerodził się w porażającą panikę. Nogi ugięły się pod nim, gdy z przezroczystej tafli wody, wyłowiono coś na kształt ludzkiego ciała. Poczuł na ramieniu silny uścisk, dlatego obdarował ojca jednym, beznamiętnym spojrzeniem. Justin niespodziewanie wypruł do przodu i gnał tak szybko, że nawet sierżant Hunt, posiadając dłuższe nogi, nie był w stanie go dogonić. Ogarnęło go takie zdeterminowanie, że bez problemu powstrzymał, nadchodzących policjantów i odepchnął ich na boki. Nie potrafił wtedy myśleć racjonalnie. Upadł na kolana, zakrywając oczy dłońmi. Nie mógł na to patrzeć. Tym razem po rozgrzanych policzkach chłopaka spłynęły łzy. Duże, gorzkie, do cna przesiąknięte cierpieniem i… żalem. Do Boga.
Pragnął za wszelką cenę wyzbyć się tego dziwnego uczucia, które nim wstrząsnęło. Czuł jak niewyobrażalna pustka, ogarnia jego i tak roztrzaskane na kawałeczki, serce. Miał ochotę wyrwać je z piersi. Usunąć ze swojego wnętrza ten kawał mięsa, który drżał w okolicy żeber i przypominał o kruchości jego istnienia.
Odważył się spojrzeć przed siebie. Jedną ręką niedbale starł łzy z policzków. Przełknął ślinę, z nadzieją, że pozbędzie się guli, która zastygła mu w gardle. Dokładnie obiegł pustym wzrokiem, bezwładnie leżące i upiornie sztywne ciało. Głowa była nienaturalnie wygięta, usta lekko rozchylone, a oczy zamknięte.
Hope została ugodzona nożem, prosto w pierś. Krew była wszędzie, zmieniając fiolet jej sukienki w głęboką, morka czerń. Dotknął dłonią bladej twarzy ukochanej. Była zimna, niczym lodowiec. Kruczoczarne włosy, przyległy do porcelanowej skóry dziewczyny. Panika przesiąkła jego umysł i zaczął wpadać w histerię.
- Błagam, nie – wykrztusił, z trudem łapiąc oddech. – Nie zostawiaj mnie.
Hope nie odpowiadała, nawet kiedy na siłę próbował rozsunąć jej powieki, by dojrzeć źrenice. Starał się znaleźć puls na tętnicy szyjnej, ale tak się trząsł, że jedyne co udało mu się osiągnąć, to rozsmarowanie palcami krwi po jej szyi w jakiś dziwny wzorek. Wziął ją w ramiona, przyciskając do swojej piersi. Mokry materiał ubrań brunetki przylepił się do jego skóry.
Nadmiar przeżyć sprawił, że był jak sparaliżowany. Nie zdolny pomyśleć nawet, co powinien zrobić. Jego pole widzenia zawęziło się do tego stopnia, że widział przed sobą jedynie zakrwawioną Hope.
Nie mógł wybaczyć sobie, że zostawił ją samą. Uniósł wzrok, krztusząc się własnymi łzami. Ojciec w mundurze stał nad nim i patrzył na niego ze współczuciem.
- Straciłem ją, tato… 

***
TADAM! 
Wreszcie nadszedł ten dzień i mogę zacząć publikować to fanfiction. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, ponieważ moim zdaniem to jedno z lepszych opowiadań, jakie kiedykolwiek napisałam. Fabuła jest trochę inna, niż większość fanfików. 
Mam nadzieję, że zachęciłam was tym prologiem i, że zostaniecie ze mną, by przekonać się, jak dalej potoczyło się życie Justina. A uwierzcie, będzie się działo! 

Zachęcam do komentowania, zapisywania się do informowanych oraz do obserwowania bloga (prawy górny róg). Będę wdzięczna za polecanie bloga. Możecie również podzielić się swoimi emocjami oraz spostrzeżeniami na twitterze, poprzez dopisanie do tweeta #PurgePL. Z chęcią poczytam wasze opinie! 
Następny rozdział? Pewnie za tydzień! :)

58 komentarzy:

  1. JEZUS MARIA
    tyle czekałam na ten prolog i wreszcie się doczekałam!
    o matulu prolog nie genialny!
    JEZUS MARIA
    to tylko prolog ale Jezuuuu, jestem tak strasznie ciekawa jak to dalej pójdzie haha
    sjgfhbsuihjrfhd <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJKU JAKI TYDZIEŃ, CHCE NASTĘPNY ROZDZIAŁ TERAZ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Umarłam razem z Justinem od środka. Kocham to opowiadanie. Czekam na NN xx

    OdpowiedzUsuń
  4. po tym prologu na pewno bd czytać dalej:)
    @PoliShSWaG_

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się na prawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezusie to dopiero prolog a ja już się zakochałam w tym ff ♡
    Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  7. Agjsjfjfifi już nie mogę się doczekać następnego rozdziału -thisswaggirl_JB

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prolog. już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. :)
    ~@thegingercake

    OdpowiedzUsuń
  9. doczekałam się!
    Jezu, tyle emocji *________*
    cudo! już się nie mogę doczekać rozdziału <3
    skoro po prologu mam takie odczucia to ciekawe co to będzie dalej <3
    już kocham to opowiadanie! :*
    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja pierdziele. Już kocham to!
    sama nawet nie wiem co mam powiedzieć nie jestem w stanie wyrazić opinii o tym.
    Powiem że na stówke będę śledziła dalsze losy Justina!
    Omg aż oczy mi sie zaszkliły hehs

    no i co.... zapraszam na swojego fanfika :) http://thisisnotpossiblebaby.blogspot.com/
    @heyshawtybieber

    OdpowiedzUsuń
  11. O jessu! To jest tak boskie ;-;
    Dopiero prolog a ja już chcę 1 <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Barszo podoba mi się sposób w jaki piszesz :o I fabuła - świetne są. Czekam na następny rozdział i mam nadzieję, że to ff będzie moim ulubionym x
    @luvbiebsandmint

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg świetny,jesten ciekawa bardzo <3
    Czekam na kolejny :)
    @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne. Na pewno bd czytać dalej. Pozdrawiam i zapraszam na mojego FF Justin Bieber DARK http://justin-dark-fanfiction.blogspot.com/
    @Ta_alia_a

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja... Nie wiem chyba pierwszy raz aż tak nie wiem co napisać. Wiem jedno czekam na next... Za dużo emołszons
    @agusia5757

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne, warto było tyle czekać <3 Powiem jedno: masz ogromny talent, dziewczyno!!! ;)
    @HopeDreamPain

    OdpowiedzUsuń
  17. boże cudowne,nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów <3
    super się czyta xx
    @biebsuhl00

    OdpowiedzUsuń
  18. + trailer masz świetny,aż mnie ciary przeszły sdcfvgbnm @biebsuhl00

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ;o będę czytać na 1000% czekam z niecierpliwością na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nareszcie shbsjxkajdbskdi jezu już prolog to ogromna tajemnica...ciekawe jak to wszystko sie potoczy

    OdpowiedzUsuń
  21. O MOJ BOZE JAKIE PIEKNE
    ALE ZAJEBISTE TO BEDZIE OMG OMG CZEKAM NA ROZDZIAL @biebs_ilysmx

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega prolog ♥
    @anusiak19

    OdpowiedzUsuń
  23. jeżeli prolog jest taki swietny to już się nie mogę doczekać 1 rozdziału !

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest C U D O W N E. Czekam na pierwszy rozdział. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały prolog! Tyle w nim emocji, które odczuwałam sama czytając zdanie po zdaniu. Już sama fabuła prawie miesiąc temu mnie zainteresowała i z niecierpliwością czekałam aż dodasz prolog (nie mówiąc o rozdziale). Czuję, że miałaś dobry pomysł na opowiadanie, chociaż na początku wydawało mi się, że czytam już jedno tego typu ff. A teraz... Mam nadzieję, że już niedługo zostanę poinformowana o pierwszym rozdziale. Dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na kolejny :)

    Zapraszam do siebie www.collision-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. potrafisz zainteresowac. z przyjemnoscia bede sledzic losy Justina

    @rabatkaa

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny prolog *,*
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział =)
    ××

    OdpowiedzUsuń
  29. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny prolog! Nie jestem Belieber, ale coś czuję, że zakocham się w tym fanfiction bardziej niż w ff o moich idolach❤❤
    @Wikaa8417

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  32. będzie sie ddziało ? :))) nie moge sie doczekać 1 rozdziału ! :) @galaxyofbella

    OdpowiedzUsuń
  33. Te opowiadanie jest...inne! Podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Super:)) Czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  35. już to uwielbiam czekam na rozdziały ;33 @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku już nie moge doczekać sie 1 rozdziału, prolog jest taki idealny... Chciałabym już wiedzieć co wydarzy sie dalej.. No nic, to czekam i powodzenia Kochanie :)
    @_KidrauhlsBack_ ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. O masz ! ;o
    Dopiero co przeczytałam jedno super ff i natrafiłam się na kolejne ! <3
    Szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie czytałam ff o Justinie, więc może zacznę bo świetnie się zapowiada :)
    @iLoveDooots -> mogę być informowana? ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojaaa...swietny!zapowiada sie ciekawie!
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG ! Ja chyba umre do soboty... to bedzie takie idealnee ❤❤❤❤ @myprettyKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega, ciekawie się zapowiada xx

    OdpowiedzUsuń
  41. jak na początek bardzo mnie zaciekawił, cudowny asdfg
    napisałam już do ciebie z prośbą o poinformowanie mnie o nowych rozdziałach. Czekam na ten pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  42. prolog świetny czekam na pierwszy rozdział i zapraszam do siebie :)
    http://thisisnotpossiblebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. O jeju, dosłownie przeczytałam to jednym tchem.
    Za nim wepchnęłam Ci się do spamu musiałam przeczytać prolog bo pierwsze słowa już mnie wciągnęły. Pierwsze co to obejrzałam zwiastun i jestem pod wrażeniem wymyślenia fabuły, jeju jestem ciekawa co się dzieje w twojej głowie bo zdecydowanie świecisz oryginalnością i brawa za pomysł!
    Ciekawy prolog, moim zdaniem nie zdradza dużo (co ja wręcz uwielbiam w wstępach) bo nikt nie wie co się dzieje i to totalna zagadka, mega ♥ Dlatego sprawiłaś żę cholernie chcę pierwszy rozdział. Nie mam się do czego przyczepić, forma jaką piszesz jest moją ulubioną, widzisz? zbierasz same plusy i wiem że inne osóbki myślą tak samo. Jestem zafascynowana i czekam niecierpliwie na więcej kochana!

    OdpowiedzUsuń
  44. W połączeniu z tą muzyką, muszę się przyznać - popłakałam się :'D Wspaniałe <3
    @trouvdag

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialny prolog! Dopiero teraz mogłam znaleźć chwilę by wejść i nie żałuję. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)
    @only_hopexx

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapowiada się naprawdę ciekawie! Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Czytałam i byłam bliska płaczu genialny początek dziekuje na info na tt @yeeahme

    OdpowiedzUsuń
  48. dzisiaj zaczynam czytać i się zakochałam <33

    OdpowiedzUsuń